Syukur

Assalamualaikum….hai semua..
Dah lama aku tak post entri dekat blog nie…Biasalah buzy katakan….Awal-awal sekolah nie memang banyak benda yang nak kena buat…
Lagipun tahun nie aku dah form 3…hihi…
Nak focus nak dapat ilmu and 8A nie…wink..wink..
Hari pertama sekolah akulah budak yang pertama datang kelas…semangat giler…
Tak sangka boleh dapat kelas yang sama macam sebelumnya…padahal keputusan aku taklah bagus sangat…27….1A5B2C….bagi aku tercorot…kalau 1 C jer aku boleh terima lagi tapi nie 2C pulak tu….Dengan keputusan aku yang sebegini…aku ditempatkan di kelas 3RK1,,,,huhu kelas yang pertama di antara batch form 3…memang terbaiklah…
Dan bagi kawan aku yang terpaksa turun kelas tu,,,’Usaha tangga kejayaan’…mungkin adalah subjek yang terkantoi tu…ramai jugaklah budak kelas aku nie turun kelas…mak cik kepoh turun kelas,menyebabkan kelas RK1 tenang jer tanpa suara orang jual kuih..haha…Wawa turun kelas memang aku tak sangka gila….erm,,tak pe ler supaya dia dan yang lain mengambil iktibar sebaliknya…
Aku nak ucapkan kepada ‘
janganlah kita lalai untuk berusaha menempa kejayaan dan janganlah kita lalai ketika kita mengejar kejayaan
Okeylah,,nak study nie…bye…~
Assalamualaikum…..

No comments:

Post a Comment