Mimpi://

Assalamualaikum....salam sejahtera.....annyeohaseyo.....sawadikap....
pergh,,ape-ape jer aku merepek nie...
saje...sebab aku celaru...dan hati aku tak tenang...
nak tahu kenape????????/
bace entri nie....something yang aku nak share n nak mintak pendapat sebenarnye...
nie soal mimpi yang aku sendiri tak tahu maksudnye...sumpah nie betol-betol mimpi....
tolong jangan cakap aku mereke....sebab aku tahu mimpi aku pelik sejak-sejak nie...
tiga malam aku mimpi tentang tiga lelaki yang aku kenal dan satu malam aku mimpi pasal seorang lelaki yang aku tak kenal...aneh mimpinye...


©        Malam pertama
aku mimpi tentang budak yang minggu lepas aku cerita yang aku suke die...
[comel  aku]...aku mimpi die dekat sekolah...lepas tu kawan2 aku macam mane main sorok-sorok lepas tu...budak comel tu ade n aku ade sekali...aku dengan jumpa kawan-kawan....aku macam cakap sesuatu...tapi aku tak ingat la...
©        Malam kedua
aku mimpi tentang budak lelaki classmate aku sorang nie...yang tak boleh bla nye die cakap yang die suke aku n macam puji2 aku...hargh...dalm mimpi tu memang aku terkejut giler...lepas die cakap dekat aku..aku terus lari pergi dekat kawan2 aku...aku cerita dekat kawan2 aku...kawan aku boleh cakap yang mamat nie memang suke aku...aku pun terbeliak lar..lepas tu aku terus terbangun argh,.,giler punye mimpi..sebaik mimpi jer...
©        Malam ketige
yang malam nie aku memang tak boleh nak tahu lokasinye dekat mne...dan aku tak kenal lelaki yang bercakap dengan aku...tapi dalam mimpi tu aku macam ade hubungan dengan mamat tu..aku buat dadih laici...aku bagi die makan tapi die cakap tak sedap..n titibe aku mimpi benda lain...aku kena kejar dengan orang jahat...n aku tersedar mak aku kejut bangun subuh
©        Malam keempat
aku mimpi rumah aku ade buat kenduri kahwin...tapi tu bukan rumah aku...aku tolong rewang....aku pergi tolong potong buah...titibe datang ramai budak lelaki pakai baju melayu...aku tanye nak tolong rewang heh?...dieorang sume mengangguk...antare ramai2 tu aku just kenal 2 orang dalam tu...sorang tu senior aku...yang sorang tu kawan sekolah rendah aku..name die aku shortform jer la...MSA...nak tahu die cakap ape..?...die cakap nak couple dengan aku...boleh?...aku tersentap...lepas tu aku cepat2 lap meja....aku tak jawab pon...yang aku ingat muke die berubah sebab aku tak jawab...lepas tu aku bangun n aku panggil die...MSA...pastu aku just senyum pandang die dan berharap die faham yang aku setuju...jadi awek die..pastu die senyum balik...terus die bawak aku ke suatu tempat..n aku tak ingat tempat ape tu...???...n titibe aku macam pegang sesuatu...yang aku nak bagi dekat MSA tapi MSA dah naik bas....aku kejar n bas tu berhenti pastu aku naik bas tu...aku bagi barang tu.....entah macam mane aku dah kat tempat lain..aku duduk dekat tembok..aku nangis sebab aku tak tahu nak pergi mane...aku cuma teringatkan MSA .....tibe-tibe....yeah..aku terbangun sebab aku dengar kakak aku tutup pintu....sampai situ jer mimpi aku...dari aku bangun aku macam tak ingat aku mimpi ape...tapi mase aku tengah buat kerja aku titibe teringat ape yang aku mimpi,,,aku barulah terpikir kenape ler aku mimpi pasal MSA padahal aku tak ingat die langsung sebelum aku tidur....dan untuk pengetahuan korang aku dah banyak kali mimpi psal budak nie...dan setiap kali aku mimpi die mesti muncul dekat sekolah SMKSG...atau berkawan dengan budak SMKSG....padahal die sekolah dekat Melaka....entah...aku tak tahu ape sebenarnye makne mimpi nie...yang pasti selama 3 tahun nie aku just pernah terserempak dengan die sekali..tu pun terjumpa dekat pasar..yang pasti die tengok aku macam aku nie dah lain jer...

Hah tu lah mimpi aku...4 hari mimpi yang seriously...buat aku tertanye makne mimpi nie...
mungkin ade jodoh kot..hihi..gurau...
ye lah...kan cuti sebab aku rindu dekat kawan-kawan aku kot...
dan seboleh-bolehnye aku nak menjerit
 

KAWAN-KAWAN AKU RINDU KORANG SESANGAT...KALAU AKU DAPAT JUMPA KORANG AKU NAK CUBIT PIPI KORANG...
SERIOUSLY AKU TERAMAT RINDU KORANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okei ler..aku dah penat nak menaip ni..bye..bye...assalamualaikum...

p/s:takot giler result peksa yang lepas....

No comments:

Post a Comment