Aku suka dia comel=]

Assalamualaikum...hai sume...aku rasa rindu ler pulak dekat blog yang comel n buat aku ceria menatapnye..walaupun tak lawa tapi aku suke....
okeii..aku rase dah lame gila aku tak bukak blog nie...bukak tapi aku tak hantar sebarang entri pun...Ana kan malas....!!
okeii..aku mengaku..aku sibuk dengan study n periksa...biase ler..tahun ni PMR..
ade benda yang aku nak cerita...tapi sebelum tu aku nak cerita holiday aku dekat rumah nie..aku geram giler dekat mesin basuh nie...time cuti ni la die rosak,tetibe tak boleh guna,,sajer jer nak kena kan aku,,terpaksa la aku basuh guna tangan baju-baju nie...
yang menederitanya aku kena basuh seluar abang aku,,arh susah!!
penat aku menyental....2 minggu cuti semua kerja rumah memang aku yang buat,,tak ade bibik,,
dah la bosan duduk rumah nie,,tak ade orang dekat rumah
nak berbual dengan siape...????
kucing aku?
tepat sekali,,,,oren la tempat aku mengadu...
tapi aku bukan giler cakap dengan kucing eh! Kucing aku paham aku cakap ape taw nanti die jawab...mieow...mieow..[okeii..aku tak faham ape die cakap,,mungkin die nak jajan mieow2 kot hahaha]
Yang kedua aku nak cerita pasal sorang budak perempuan nie..classmate aku..die cantik ar..comel gak...mase tuisyen...aku tinggalkan die sorang2...argh kesian die...sorry la...lagipun kau nak balik kan ...die tak ade kawan kesian die...ade satu geng nie dulu rapat giler dengan die tapi sebab katenye pompuan nie suke tipu diorang..n selalu rampas artis kpop diorang...kesian die..semua orang tak suke die..
die okeii..sebenarnye tapi die nie suke terpengaruh la...
kalau orang ade tepon touch die pon nak jugak..tapi die still nyorok2 sebabnye tepon die bukan dari jenama yang mahal katenye...die tipu tepon tu berharga beratus2...
wargh,,cukup la tak payah tipu lagi...!!
aku rase kalau die ade tepon yang betol2 mahal aku rase die dah tunjuk2 dah...gerenti lar..
tengok aku nie lex ajer kawan2 aku guna tepon touch2...lagipon aku dah tak guna tepon ..nombornye pade mak aku..mak aku gune..dan tepon aku dah rosak...bongok punye tepon...!
ingat nak beli baru...SAMSUNG GALAXY W...tapi aku rase baik simpan dulu duit tu...mane taw ade yang lebih penting ker...?sebenarnye mak aku nak belikan...n mak aku suruh bawak pergi sekolah sebab nanti senang nak tepon mak aku suruh ambik...
eh,,mak nanti lagi hilang tepon kena rampas dengan pengawas nanti...
dan aku cakap tak payah la beli dulu..tunggu lepas PMR...nanti kalau tak ramai la lelaki mesej aku..ergh...tak sanggup aku nak membalas mesej dieorang entah pape tu...
Okeii,,sebenarnye aku nak cerita pasal sorang budak classmate yang aku suke dekat die nie...semua tertanya sape ler budak lelaki tu...okeii dan aku tetap tak nak bagitau....
mase ari last tuisyen rabu lepas...die balik lambat macam aku ler...mase tu ade ler 6 orang dekat kelas...die titibe muncul terus ambik air revive kawan aku,,,,yang budak pompuan nie cakap wei,,tak ,malu ke minum air orang...die pergi tempat aku die cakap ape tah...aku tak dengar..die ambik air aku,,bukak...kawan aku cakap wei,,”tu air Ana la”...korang tahu tak reaksi aku macam mane?ternganga aku tenngok die..dah la betol2 depan mate aku...memang tak boleh bercakap langsung..tapi nasib baik tak ade orang nampak mulut aku terbukak luas...dieorang semua cakap..”wei tu air Ana la”
“tak malu ke?”n..bla..bla...
die buat muke bodoh,,,berkata “weih,,sikit taw”..die senyum dekat aku dengan muke comel die...[sebab selame nie die tak macam nie]
[dalam hati aku cakap biarlah die minum...minum la tak ape aku tak kisah kita share air nie....argghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!happy giler,,,,die macam tawu2 jer aku tak kesah...]
aku rase mesti ramai tak sangka yang die boleh share air dengan aku...masalahnye kalau dekat kelas die akan duduk diam n memang susah nak nampak die bercampur dengan budak perempuan dekat kelas...mesti muke die stress and serius jer...aku pon kadang2 segan nak tegur die...kalau aku bagitau geng aku mesti dieorang shock giler la...
lepas die minum air aku,,die lex ajer...macam die minum air kawan lelaki die pulak...titibe die ambik buku aku dekat beg n selak2..entah kenape entah die...
dah la berpeluh muke die macam baru kena kejar anjing...dekat kocek aku ade sapu tangan...aku dah hampir keluarkan nak lap peluh die tapi hajat aku terbantut lepas aku pikir dekat dalam kelas tu bukan aku berdua jer okeii..ramai yang memerhati..nanti kantoi la yang die la lelaki yang aku selalu post dekat group facebook kelas kiteorang.....nasib baik aku terpikir...
sebenarnye mase tuisyen..kawan aku cakap keciknye sapu tangan kau...”senang nak letak dekat kocek nanti kalau lelaki idaman aku perlukan aku boleh suruh die guna sapu tangan nie”aku cakap..tak sangke die memang perlukan.....lepas tu die suke dekat satu artis nie...die main ambik jer lappy aku untuk search artis yang die suke tu...die dah sentuh lappy aku,,die dah minum air aku,,die bace buku aku...mungkinkah aku ade harapan[yang aku tawu die tak ade awekz]...yang pasti die macam tawu2 jer yang aku suke die..
ade mase tu,,,kiteorang balik sekolah...die dengan geng die....titibe...die jalan perlahan2...kawan die dah bla mase tu...
die panggil aku just nak cakap tu jer..wah...aku suke..
kenape die tak cakap mase dekat kelas..?
aku tak nak la perasan lebih tapi aku dapat rasekan sesuatu...ade perkara yang patut die cakap dengan orang tu...die akan cakap dengan aku jugak..kadang2 ade la sikap perasan tu...
okeii..kalau kau ade perasaan dekat aku jugak plizzz.....kite balik sesame lagi....lepas sekolah...boleh..?walaupun sampai jejantas jer...it’s okay...
[aku ter’sayang’ kau,,sorry beb...]
[sape suruh kau comel sangat]
sejak kau menarik perhatian aku,,,hidup aku jadi tak karuan tahu tak..wahai si comell..
aku rase kau suke aku...[ANA PERASAN]
pernah sekali tu die suruh aku buat something ar n bagi aku satu benda nie...
yang bengangnye die nampak aku senyum n ter’cium’ barang tu...
sekali aku toleh..die tengah pandang aku n cepat2 die pandang lain..mungkin die tahu agaknye..haha..(akusukebaukau)
selame nie aku juz suke puji kau..smart la kau..
tapisejak ari tu n cara die lain aku titibe aku ter’jatuh’ hati dekat kau...sorry la...aku mane tahu kalau nak suke kau...dan sebenarnye ade orang suke kau jugak....kalau perempuan tu lebih minat giler kau...aku akan tetap suke kau tapi biarlah dalam diam yer...[secret admire]
okeii la setakat di sini sajer ler aku lepaskan gian nak menaip aku rase kalau karangan nie dah tahap SPM...haha..dah la bahasa tonggang terbalik...0 markah...
assalamualaikum...bye...comel...

p/s:name gelaran kau bagi aku...’comel’....kenape?sebab setiap kali aku terpandang kau...kau tengah buat muke comel...ketawa,,,belajar...serius aku teringin nak duduk sebelah kau dekat kelas dan gerenti aku akan pandang muke kau jer...comel..
[kepada sesiape yang kenal dengan comel aku....jangan kecoh2..haha]

No comments:

Post a Comment