Berangan Lagi~

SEMUA KU TAK YAKIN
KAU LAKUKAN INI PADAKU
MESKI DIHATI MERASA
KAU BERUBAH SEMENJAK KAU MENGENAL DIA
BILA CINTA TAK LAGI UNTUKKU
BILA HATI TAK LAGI PADAKU
MENGAPA HARUS DIA YANG MEREBUT DIRIMU
BILA AKU TAK BAIK UNTUKMU
DAN BILA DIA BAHAGIA DIRIMU
AKU KAN PERGI MESKI HATI TAK AKAN RELA
TERKADANG KU MENYESAL
MENGAPA KU KENALKAN DIA PADAMU

Sedihkan lagu ni,bagi orang yang punya perasaan macam akulah.Tapi kalau ade orang yang hati dia macam batu memang tak rase ape2,kan?
Entahlah lagu ni memang ade kena mengena dengan hidup aku,,walaupun baru setahun ‘pisang’ aku hidup tapi dah ade cerita,menarik~???
Okey aku jujur semua salah aku sebab kenalkan dia dengan ‘perempuan tu’,tapi salah aku jugak sebab nak kenal dia,,,,opppss….salah dia yang nak kenal aku dulu,,yang sibuk2 call aku tu sape?Aku cuma menyesal sebab kenal dia jer..balas mesej dia….jawab telefon dia jer…’JER’???,,banyak kau punye jer…salah jugak tahu?~
Sampai sekarang aku still tak boleh nak lupe,,sebab aku still nampak dia and ‘perempuan tu’.
Aku saJER saiko dia sebab aku nak dia sedar yang ape yang dia buat semua nie salah…
Sebab orang buta hati memang macam tu,langsung tak ade perasaan!!!!~
Depan jer aku gembira tapi dalam hati aku menangis seakan aku rase nak mati.Setia yang aku harapkan tapi ‘Selamat Tinggal’ yang dia ucapkan.Meraung mintak tolong pun bukan ade orang yang nak tolong,,tengok pun taklah lagi nak bertanya…puihhh~.
Tapi aku bukan budak perempuan yang bodoh yang tak ade akal nak bunuh diri lah.Entah apa-apa jer,ada budak lelaki nak bunuh diri sebab gaduh dengan awek dia tu.Bila dengar kelakar ada juga sebab ‘budak lelaki’ kut?Tak tahulah apa sebabnya.Kalau budak perempuan buat apa entah.
Kalau aku kena tinggal lelaki,aku nak buat cara ‘PANDAI’lah.Kalau dia nak mintak bersama ‘balik’ aku jual mahal aje~…sampai budak tu mati pun aku tak sudi.Habis madu sepah dibuang yer….~Kalau aku madu tu jangan harap kau dapat.,puihh~
Siapalah yang akan bertakhta di hati ini?Berangan jer kau ni Ana.!hihihi…haruslah berangan kalau tidak tak ada impian dan kenyataan.Tak tahu siapa yang memiliki hati ini.Bertuah tau kalau dapat aku.(bangga diri ni)Entahlah?Daftarlah sekarang.Ramai yang cakap aku ni sombong.Tolonglah penat aku dengar.Memanglah aku tak kenal korang manalah aku nak percaya 100%.Lagipun aku tak suka ‘CAPUB’.Aku masih tahu batas okey~
Walaupun kisah tu,dah berlalu lama tapi aku tetap tak boleh lupakan.Erm,mungkin ada hidayahNya untuk aku.Mungkin dapat yang lebih sikittangan(handsome),macho ke?hihi,,,berangan!


Idaman?
Ciri ajer..
1.  Tak merokok!
2. Tak panas baran!
3. Rupa ada~
4. Tak selekeh!
5. Gila-gila#
6. Otak geliger~
7.  Material pun ada~
8.  Penyayang.


Ini hanyalah khayalan Ana Ahmad.Yang penting dia setia pada yang satu dan menyayangi sesuatu yang dimiliki meskipun perlu memilih.Itu yang penting bagi aku.Tak lupa juga,dia tidak dibenarkan merokok!!
Sebabnya aku sesak nafas bila hidu benda-benda macam tu.Kalau hisap rokok,matilah aku.Aku benci yang namanya ‘ROKOK’.
Okey Asalammualaikum.Selamat Bahagia kepada mereka yang ber’cinta’.Sweet love guys.

p/s:Hidup bagaikan pusingan roda.Jadi biarlah roda berputar sendiri.Jangan diputarkan kebelakang atau kedepan.Biarkan.

No comments:

Post a Comment