Inilah Hidup~~`

Assalammualikum...MYFIRSTSTEPINLIFE....
Hari nie aku nak cerita sikit pasal masalah yang melanda keluarga aku.
Pertamanya,aku kena hempap besi buai.Kepala benjol besar and lepas tu,gegaran tu menyebabkan aku macam dah biul.Ada benda yang aku lupa.Macam mana nie.Nasib baik password aku ingat kalau tak tak tahu lah nak cari mana.Keduanya,aku rindu gila dekat kawan-kawan and geng akulah.Masa tu dahlah aku tak dapat pergi youth to youth sebab ada problem.Masa nak pergi jalan dengan kawan pun ada problem.Aku ingat lepas balik hospital tu nak pergi BPMall lah,dalam pukul satu.Tapi aku tak bawak telefon pulak.Sengalnya masa tu aku rasa.Burghhh!!!!
Ketiga,sekarang nie kakak aku kena tahan dekat hospital Putra.Ya Allah,muka dengan badan dia dah menjadi kembang(bengkak maksudnya).Kata doktor 'handsome' tu,kakak aku mungkin ada kanser.Saluran darah tersumbat dan menyebabkan semua urat dia terkeluar.Pergh,ngeri aku tengok.Yang paling risau mak akulah siapa lagi.Ada ketumbuhan katanya.Entahlah~
Tak ada siapa yang tahu ketentuan Allah yang maha besar.
Keempat,aku tetap aku punya sakit belum baik lagi.Dahlah nak sekolah.Nanti lupa segala bagai ilmu aku ni.
Kelima,aku sedang berusaha untuk men'dwonload' semua cerita K-drama sekarang nie.Lambat betul internet ni.Yelah aku bukan guna Wifi yang kelajuannya beratus kilometer sejam.Atau P1max kah.Setakat broadband Celcom yang line asyik putus-putus jer.Okeylah.Aku dah nak chaw dulu.Nak tunggu download aku nie sementara aku belum pergi hospital lagi.Aku berharap korang mendoakan kesihatan kakak aku yang tengah sakit sekarang nie.Amin,amin,amin ya rabbalah amin.

No comments:

Post a Comment