Assalamualaikum...hai...wahai blog yang dirindui serta disayangi..
ari nie rase nak marah ade,nak happy pon ade..
aik macam pelik ajer ayat nie...
memang pelik...
tadi aku pergi pasar dekat pekan..pergh sesak gile...
aku yang berwangi-wangian telah menjadi tapai basi rasenye..
da lah panas,kena jalan pulak tu...
grrrrr....yg makcik2 tu pulak berbual dekat tenga jlan..(jumpa kawan sekampung biase ler)
ingat jalan tu mkcik punyer ke..dah menyebabkan jalan tu sesak..
pastu mentang2 ler ari nie ari pekerja...rmai ler bebudak berjalan2 n melepak...membuang mse...
konon nak tunjuk moto sape pling hebat ar...puihh la...
heh,,moto aku lagi hebat tau..(ayat belagak)
da lecun mandi peluh..aku pergi ler isi minyak moto dekat mobile...
bile dekat satu taman nie...aku nampak kedai SATE RAHMAD tu bukak...
aik kate xde pekerje...nak menipu ler tu..
nak marah aku jadinye...
tapi okay blik lepas nmpk seseorang...
mase tga isi minyak...
aik mamat nie senyum2 nak ngorat ke...da la mke tu comel...
serius cmel sesangat..
tp aku bengang sekejap sebb terlanggar moto die...
malunye..tu la asyik tgok die jerk..
pastu die senyum jerk..aku da menggigit kuku...sebab terlampau bengang...
ouh...maafkan saye
die tgok moto die tkut calar ke...
pastu die senyum...n terus bla dari situ tanpa kate pape...
cmelnye...
tpi mmg bengang ar rmai kot kat situ..wat do no jerk

p/s:kenape aku jelez orang lain couple?sedangkan aku ade byk clon?

No comments:

Post a Comment