AKU SUKA DIA~

Assalamualaikum....simple intro....ari nie aku nak story mory soal hati dan perasaan...ini ke dinamakan remaja?..teringin sesuatu yang lebih?
Kalau ikutkan kalau sekolah menengah nie aku belum lagi ber’couple’...
Kalau dulu tu tak tahu pun namenye couple juz saje pggil pakwe..makwe...n bla..bla...
bila dah remaja baru tahu selanjutnye..today...aku nak cerita pasal seorang abang yang dah buat hati dan jiwa nie terfikirkan dia 24 jam...erm,,,memang kena mandrem...tapi entah2 die dah tak ingat aku...okeiii...mase tu kali pertama aku pandang die memang aku terkaku dan terpaku..senang cerita terpukau terus.....lagi-lagi saat die menuturkan kata...memang suare die sedap habis lah..tu belum dengar die nyanyi lagi tu..kalau masuk mentor gerenti menang....yelah...bile bercakap suare dah sedap ...lagi bile dengar die nyanyi...memang daebak ar...gaye die cakap sampai ke wajah memang idaman aku selama nie...lagi-lagi muke die ade iras idola aku n lelaki yang selalu aku berangankan...betol2 wujud...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
serius habis...aku memang seolah-olah dah kena pukau dengan die...tapi aku taknak ingat die tapi?....masalahnye die tu memang take care habis...pergh...aku memang susah nak explain kan macam mane....die cakap orang bagi nombor supaya nak berkenalan..itu ayat yang aku rase tak boleh bla....tapi sekurang-kurangnye die berani nak meluahkan dan nak berkenalan tapi kadang-kadang ade ler segelintir lelaki suka tapi tak nak luahkan yang tumemang aku tak suke coz menyusahkan orang lain sebab...buat orang perempuan rase tertanya-tanya...die ne suke aku ke?...betul ke die suka aku?...biase nye perempuan akan di belenggu dengan soalan yang taka de jawapan...betul tak...kalau saya boleh jumpa awak lagi....saya akan cakap saya suke awak...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mungkin itu yang saya akan cakap kalau jumpa awak lagi...tapi saye percaya setiap manusia ade jodoh masing-masing walaupun bukan dengan idaman semata,,tuhan selalu nak yang terbaik untuk hambanye....betul kan?.....bagi aku die memang perfect luaran tapi cuma satu yang aku nampak die hisap rokok...korang tahu jerk kan yang aku nie memnag anti orang hisap rokok...sebab aku akan pening bau rokok tu n lagi satu aku akan susah nak bernafas....seriously...tu aku tak tahu lah die tu sembahyang ke tak.....sebab aku bukan bini die pun...hahaha...(okeiii..tak lawak..)
Entah Mengapa
Ku Rasa Tak Menentu
Semenjak aku
Mengenali Dirimu Sayang

Terbayang-bayang
Wajahmu Di Mataku
Hingga Tersentuh Rasa Indah Di Kalbu
Apakah Ertinya

(*)
Aku tak tahu mengapa aku rindu
Inginku curah tetapi rasa malu
Cubalah engkau mengerti isi hatiku
Di dalam diam aku menyintaimu

Ku harap kau faham perasaanku
Yang kini dilamun rindu padamu
Sungguhnya aku telah jatuh cinta

Oh, indahnya bila bersamamu
Moga kau dapat terima
Cintaku dengan ikhlasnya
Janganlah engkau sia-siakan
Harapan dan impianku..

(Ulang dari *)

tapi bukan nie yang aku cerita aku sebenarnye nak cerite tentang seorang mamat nie yang aku kenal die dari tahun lepas n sampai sekarang nie...firstly,aku nak tanye ape status aku dengan die sekarang?aku nie awek die ke?die tu kekasih hati aku ke?...serius aku tak faham?die layan aku terlalu baik....die selalu bagi aku semangat...nasihat...
umur die 16 tahun,atas aku jerk....aku rase aku anggap die macam abang/kawan aku sendiri tapi aku tak tahu lah die anggap aku ape?sebab sejak hari itu, detik itu....die cakap die rindu dekat aku...n aku pun cakap aku pun rindu die jugak...tapi mase aku cakap juz rindu biase...tapi sejak hari tu die dah tak biase lagi macam dulu...die titibe panggil aku ‘sayang’
‘ayang’,’baby’....argh...seawalnye die panggil aku macam tu..aku juz fikir mungkin die sajer jerk nak gurau...sebab sikap tak kesah aku nie menyebabkan die terus selamber jer dengan panggil aku baby....die bahasekan diri die ayang...argh..wat de M?...betol ke die suke aku?aku tak caye seyh...memang tak percaye...!!!!!!....tapi macam mane erk aku nak terus terang dekat die yang aku sebenarnye tak nak die tunggu aku....die tu terlalu baik ar...tak secocok kot dengan aku....aku nie taklah cantik...aku nie tak lah perfect like other girls...just like a lonely girl....no special about me to know...memang aku suka die jugak tapi aku tak nak die waste his time tu waiting me for just to get my love....its not I want....this will make other things  trouble....
erm,,,entahlah susah aku nak habaq....senang cerite macam nie sebab aku tak nak terime die....aku takut aku akan sakitkan hati orang lain....n aku tak nak hati aku sakit untuk sekian kali...its not good for my heart....
this love make two heart knowing each other for their life....untuk jalani hidup bersama...untuk share their problem n suggest their opinion about what you do in this world....all that must have strong love....just it I know about love...
Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta
diriku tanpa dirimu
kau tentu merubahnya
diriku mahu kau tahu
begini hingga tak terasa
warkah ku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku
Tapi ku melepaskanmu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada

that all...for today..just me and you....I JUST WANNA FUN FOR THE LOVE I MADE IN MY FANTASTIC  AND HOPE SOMEDAY ITS WILL TRULY IN  MY REALITY...
Assalamualaikum...waving my hand for you....

No comments:

Post a Comment