Jom k-pop

Assalamualaikum....hari nie nak story K-pop....dua minggu lepas Ana masuk surat khabar...
bukan kes jenayah membunuh tapi...kes jenayah peminat K-pop....
Ana juz letak emel n FB Ana jer...
Ramai yang tgur Ana dekat FB selepas insiden tu...haha..lawak semua tanye minat k-pop eh?
Ingat tak kuar surat khabar...tapi kuar jugak..sejak tu muke nie memang ber’blusher’...sebab segan...kawan-kawan pun teruja tu..haha...
Aku nak cerite pasal aku n artis k-pop kesayangan...~<3..
Semuanye memang daebak..
1.SUPER JUNIOR
Paling aku suke sesangat Ye sung (sebab mate yang sepet dan menawan) n Lee Teuk (Hensem lagi2 kalau rambut die terpacak)
Paling aku tak bape nak minat...Hee Chul...(sebab muke die garang sangat)
2.TEEN TOP
Ricky ar paling kacak...walaupun muke die nampak cam garang sikit tapi sweet ar bile senyum...Chun Ji muke manis jer,,,,
3.INFINITE
Group nie paling aku minat sebab semua menarik n suare dieorang best...
L memang buat aku tergoda dengan mate die yang sepet ..cair aku tatap mate die lame2..
Hoya !!!!!!!!!!aku suke sangat....hencem....xde kekurangan...
Sung Jong...nie paling comel...muke die kalau sekali pandang macam girl sikit....
4.2PM
Memang Woo Young kesayangan aku ler....mate sepet...paling aku suke suare die yang mantop....x terkate...
5.SNSD
Group nie aku minat dua orang jer,,,,Soo Young nTiffanny....sebabnye cantik n suare memang lunak...
6.B1A4
Baro memang comel..aku suke tengok die pakai topi memang sangat macho...Sandeul...pun comel jugak...yang aku tahu sorang kawan aku nie minat dekat die sesangat sampaikertas soalan pun jawapannye Sandeul...lawak..cikgu pun tande betol...
7.CNBLUE
aku tertarik dekat Kang Min Hyuk selepas tengok drama Heartstring...memang watak die comel sesangat...aku teruja kalau die nyanyikan lagu Star untuk aku..khas tau..
8.U-KISS
 lagu die 0330 memang buat aku nak menangis...sedap sesangat ...
aku suke Eli...hensem..lagi2 mase die rap...
9.BEAST
Lagu dieorang memang gempak...aku suke Lee Gi Kwang...hensem...suare pun okay...tak lupe jugak dekat Yo Seob...suare die memang memukau...HyunJung pon gempak jugak...
10.SHINee
aku jatuh hati dengan Min Ho yang kacak tu...aku pun jatuh hati jugak dekat Onew yang comel tu....teringin giler nak cubit pipi die....
11.KIM HYUN JOONG
die dah buat aku Lucky...sesangat hensem..gambar die mase sekolah tinggi xbanyak berbeza...
12.EXO K + M
Memang dieorang nie sume hensem sesangat...aku minat dekat Kai n Se hun....hensem...
pastu aku minat dekat Chen..muke die tu memang cute ...
13.NU’EST
group nie memang sume suare sedap...aku jatuh hati dekat rapper die...
muke dieorang nie sume matang....lagu Face die memang sedap...nak dengar lagu lain dari dorang pulak....
Okeiii nie ler pembakar semangat aku nak belajar pepandai n lepas tu dah kerje nak pergi Korea..kalau boleh nak pergi dengan kawan-kawan yang minat K-pop gak...dan pujaan hati..(kesayanganku)
okeii..aku tahu ramai yang minat ramai yang minat k-pop macam aku gak..mungkin idola aku,idola korang jugak...so aku tak nak berebut..aku sedar kalau suke dieorang semu pun tak semestinye dieorang minat aku pun aku sedar...aku tak cantik n comel like other girlz...
p/s: nie mungkin menimbulkan cemburu...dekat sume perempuan n chingu’s....tapi nie juz minat jer....



No comments:

Post a Comment