Begini?

Assalamualaikum..kawan-kawan dan juga kepada mereka di sayangi...
Hari ni story sikit pasal periksa yang lepas nie...periksa untuk bulan Februari lepas aku dapat nombor 23 dari 35 orang di kelas 3RK1..mungkin orang kate ala biase jer..3A3B2C..aku memang patut pun dapat C untuk subjek Geografi n Kemahiran Hidup(KT)...sebabnye tak bace buku...budak malas nie memang malas nak bace buku...
Tapi puas hati la..daripada dapat nombor lastkan...sebab aku nie bukan dudukkelas yang bercampur dengan pelbagai budak...duduk kelas pandai memang kena fighting lebih...
so,untuk periksa yang kedua nie..aku tak tahu dapat nombor bape?
yang aku tahu ujian April nie aku dapat 2A5B1C memang daebak giler..turun 1A....
yang tak boleh bla nye tu Bahasa Inggeris dapat A tapi Bahasa Melayu dapat C...memang tak puas hati....kenapa cikgu Harliza tak bagi B ke...nie bagi C...-_-...hish...
okeii...kali nie ringkasan aku teruk giler...soalan pemahaman jawab yang bukan-bukan..aku tak tahu kenapa..mungkin sebab aku berangan jer mase jawab...
Ade yang sadisnye..ade kawan aku tu die dapat 4A tapi ade 1E..memang kesian ar...pastu ade yang dapat D...nie mesti dieorang tak minat Geografi..
Kena fighting 8A straight...Amin (Doakan Ana yer...Ana nak mintak maaf kalau Ana buat salah atau tersalah taip di blog yang seberape nie..sebab Ana tak pandai nak edit sana sini...<3...smile make love)
Sekarang aktiviti aku juz belajar,study n study blajar(sori ayat berbelit)
Okay tu ceritenye....
P/S:Okeii baru baru nie Ana ade terdengar satu lagu yang sangat menarik perhatian....
Ana harap korang boleh dengar lagu yang bertajuk ‘SUDAH CUKUP SUDAH’ daripada NIRWANA BAND...bagi korang yang belum terperasan lagu nie...dekat Youtube banyak...
Layan K-POP jangan lupa belajar tau...muahh korang
Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu
Teganya kau menari
Di atas tangisanku
Kau permainkanku
sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau bals dengan dusta
                              Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada batin tersiksa
Lebih balik ku pergi saja
Telah berulangkali
Ku coba mengalah
Ternyata sabarku
Tak berarti untukmu

No comments:

Post a Comment